tirsdag, september 11, 2007

Mine første 10 MMD dage

Vi startede blødt ud i uge 36.

Onsdag d. 29/ 8 - 2007: fik vi de første informationer omkring uddannelsen. Lidt kedeligt, men man skal jo igennem det :)

Torsdag d. 30/8 - 2007: Var vi på filmskole, og lavede en masse spændende ting. Bl.a. reklame, lille film og vores nøglebundt, tog nogle billeder og derefter analyserede dem. VGi afsluttede den lange dag, ved at lave "konkurrencer" i bedste/kreative stumfilm og bedste/kreative reklamen, som blev fremlagt som pitch (nyt ord ;) )

Fredag d. 31/8 - 2007: Vi designede borde, super sjov dag! Ville gerne have lagt et billed af mit bord ud, men der blev desværre ikke taget nogle billeder af mit bord :( - men det er flot, det kan jeg sige ;)

uge 37
mandag 3 sept (min fødselsdag), - fredag d. 7 sept.
Vi startede med at lære at lave typografiske billeder i photoshop CS3. Her er et af mine første produkter, vil lige sige at jeg aldrig har beskæftigede mig med photoshop før.

Denne uge blev brugt på designe hjemmesider med udelukkende html-kodning (og CSS hvis man var rigtig smart). Vi fik alle til opgave at lave en hjemmeside der understøtter den nye rygelov. Min gruppe; Stefan, Emin, Casper og mig, lavede en hjemmeside der tog udgangspunkt i passiv rygning ved børns nærvær. Derefter lavede vi nogle typografiske illustrationer der selvfølgelig understøttede vores budskab.




























Dette var et af de billeder, som ikke var typografiske. Her kan man se hvordan vi satte to billeder sammen, skabte lidt mere røg og highlightet cigaretten.

I denne uge er vi igang med at oprette vores eget blog

Ingen kommentarer: