tirsdag, september 11, 2007

Min baggrund

Jeg hedder Trine Egelund Ammitzbøll Hansen

Jeg er 20 år.

Jeg blev handelsstudent fra Køgehandelsskole i år 2006. Før jeg startede på multimediedesigner-uddannelsen på Køge erhvervsakademi, var jeg ude at rejse et halvt år i Australien.


Hvorfor valgte jeg egentlig multimediedesigner-uddannelsen?

Jeg var også meget i tvivl om jeg enten skulle læse ernæring og sundhed eller multimediedesigner. Så jeg tog et tre-ugers kursus på VUC hvidovre/amager kemi C, lige inden jeg startede. (Kemi c er et adgangskrav for at komme ind på Suhrs og studere ernæring og sundhed). Hvis jeg nu en dag skulle fortryde mit valg, eller efter endt multimediedesigneruddannelsen, vil jeg kunne komme ind på ernæring og sundhed. Lige nu er jeg dog rigtig glad for denne uddannelse :)


Jeg interessere mig for design, træning og der er sikker mange flere, men kan dog ikke komme i tanke om dem lige nu.


Når jeg ikke er i skole, er jeg ofte sammen med nogle venner, eller på arbejde.

Arbejder I en spillehal i Køge, derudover går jeg på BgK - en kunstuddannelse for unge


Tak for nu :)

Ingen kommentarer: